خانما آب سیب چطور میگیرید برا بچه هاتون؟؟

۶ پاسخ

رنده میکنم اب میوه گیر ندارم

ابمیوه هاروباکدوم میگیری باهمون بگیر

ابمیوه گیری

ببین اگه کم میخوای بدی رنده کن رنده ریز بریز تو صافی با قاشق فشار بده اگه زیاد میخوای با اب میوه گیری

من سیبو چند ساعت میزارم تو اب بمونه بعد با ابمیوه گیری ابشو میگیرم

با آب میوه گیری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی