به بچه هاتون انار میدید؟؟ یا آبشو میگیرید؟؟

۵ پاسخ

من میدم همینطوری میخوره

میگن هسته اش یبوست میاره

من داخل پستونک میوه خوری میریزم بهش میدم خودش میخوره

منم همینطور میدم

همینجوری انار میدم بخوره

سوال های مرتبط

مامان آرشام 👶 مامان آرشام 👶 ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی