۴ پاسخ

خیلی خوبه کلپچ. فقط کم نمک باشه. چون خیلی تشنه میشه. برای هوای گرمم مناسب نیست. ممکنه اذیت کنه. به فرهام ولی من نمیدم. چون اضافه وزن داره

بله خیلی هم دوس داره

ن بده بهش ولی کم بده سنگینه اذیت نکنه
من فقط ابش ودادم

اره من دخترم ۹ماهه بود بهش کله پاچه وابش و دادم. خیلیم دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱ سالگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۵ ماهگی