دکترش گغت تمام چیزای حیوانی تا دوسالگی ممنوعه
من گوسفندی دادم چند روز پیش
بعدشم بش شربت ابلیمو دادم
اما سنگینه
نه دکتر گفت نده
دختر من آهن خونش خیلی پایین بود به دکتر که گفتم بهش جیگر بدم گفت اصلا چون میکروب جیگر خیلی بالاست درسته آهنش هم خیلی بالاست ولی آلوده ترین قسمت گوسفند هست و اگر خدایی نکرده انگل بگیره چندماه باید درگیر باشی
آره جگر گوسفند میریزم تو سوپش هفته ای یکبار
پسر من کم خونی داره
دکتر گفت هفتهای یکبار در حد ۳/۴ تیکه میشکلی نداره برای ۱سال به بالا
نمیخوره
من یه جا خوندم نوشته تا 2 سالگی ممنونه
من تا حالا ندادم و نمیدم خیلی سنگینه
آره هرازگاهی
من هنوز ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.