سلام بیلی روبین نرمال هسش ک باید ۸ باشه
منم همینم گفت شیرخودتو بده فقط زردیش کم کم میره
شیر بده بزار مدفوع کنه هر یک ساعت حتی 45 دقیقه سینه بده دهنش نزار زیاد بخابه تا ده روز اینطوری کن خونه هم دماشو گرم نکن لباس مناسب نه گرم نع سرد بپوش
دکتر به من که ۷ بود دستگاه داد بالا میره بزار دستگاه مث بچه من نشه تا دوماهگی درگیر زردی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.