۵ پاسخ

سپاس ازهمه آخرش دستشوری کرداخیش🤣🤣🤣

تا چهار روز طبیعیه و مشکلی نداره

برا مدفوع سِند گل شربت گیاهی برایبوستشون ۲ونیم سی سی با سرنگ صبح ها بده بهش من بی بی کر میدادم دکترش گفت این چرب میچسبه به روده های بچه عوارض داره

ادرار هم که شیر وابجوشیده بهش بده یکم مای بی بیش نکن

ادرار هم‌ نکرده؟
چرا نبردیش دکتر؟

ادرار یا مدفوع🙄

سوال های مرتبط

مامان مهرسا👧 مامان مهرسا👧 ۱۶ ماهگی
مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی