۳ پاسخ

دختر منم گاهی وقتا گریه هاش خیلی زیادددتا سه چهار ماه همینجورین

خوبچه همینجوره عزیزم دختر منم گاز میگیره بعضی موقع سینمو گاز میگیره دردم میاد

ن عزیزمن بچه دوماهه ک دندون در نمیاره شاید افت دهان باشه یا شیرخشک داغ بهش ندادی

سوال های مرتبط