چ شربتی واسه سرفه کودک ۶ساله خوبه

۴ پاسخ

ستادین هم خیلی شربت خوبیه

شربت اکسپکتورانت ساده عزیزم

پلاکیدژر برای سرما خوردگی گرفتگی بینی سرفه گلودرد اب ریزش بینی خیلی خوب هستش

دیفن هیدرامین

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مارال مامان مارال روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهفتم بارداری