۵ پاسخ

من 37 هفته سزارین شدم اوکی بود بچمم دستگاه نرفت

اگه شرایط مساعد و نرمال باشه آره یکم‌زوده

من دکترم گف یه هفته زودتر

یعنی چند هفتگی

نه دیگ از ۳۷ هفته ب بعد خوبه

سوال های مرتبط