من ۱۱ آذر ۳۸ هفته و ۶ روز بود فکر کنم سزارین شدم
منم دکترم گفته ۱۲ خرداد،۳۹ هفته کامل
من الان ۳۸ و ۶ هستم فردا ۳۹
دکترم اصلا قبول نمیکنه زودتر از ۳۹ بر حسب ان تی
من به دکترم گفتم دقیق ۳۸ میخوام زایمان کنم گفت خوبه
منم دقیقا تاریخ سزارینم ۳۸ هفته و ۵ روزه
من ۳۸هفته ۱روز بهم تاریخ داد
من که به دکترم گفتم دیگه تا ۳۷ هفته و ۵ روز بذاره تاریخمو
هم میخوام اردیبهشت باشه هم زودتر تموم شه
هرچی دیرتر باشه که بهتره
منی که دکترم گفته ۳۹ هفته ۵ روز چی بگم
من ۳۸هفته ۵روز سزارین دوم شدم
من سر پسرم ۳۸هفته و ۴روز بود
الانم ۳۸هفته و۳روز خودم گفتم زودتر باشه وگرنه دکترم میگفت سه چهار روز بیشتر باشه
من ٣٩ هفته سزرين شدم
من ۳۸ هفته و ۳ روز شدم
من ۳۸ هفته ۴ روز بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.