بچه ها کیا سه بار یا بیشتر سزارین شدن؟ سخت نیس؟

۵ پاسخ

من چهار بار و هیچ مشکلی هم ندارم

نگران نباشید دوستم سومی رو هم سزارین شد خدا رو شکر حالش خوبه

تا شکم دوم خوبه
سوم یکم دردش بیشتره

منم سزارین سوم خیلی استرس دارم نمیدونم چرا اون قبلیا اینجوری نبودم

من دوبار شدم از سومی خیلی میترسم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری