من چهار بار و هیچ مشکلی هم ندارم
نگران نباشید دوستم سومی رو هم سزارین شد خدا رو شکر حالش خوبه
تا شکم دوم خوبه
سوم یکم دردش بیشتره
منم سزارین سوم خیلی استرس دارم نمیدونم چرا اون قبلیا اینجوری نبودم
من دوبار شدم از سومی خیلی میترسم نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.