وقتی بیداره نمیدم خوابش میاد میدم وقتی میخوابه درش میارم،. خیلی خوبه ،یه جا میری تا شیرش بدی یا براش درست کنی اول اونو میدی با حوصله شیرش میدی، از شیر بگیریش بچه نق نمیزنه، دندوناشم آسیب ندیده دختر قبلیم
من دائم نمیدمش گاهی کلافم میکنه میدم خیلی راضیم
عالیه
موقع خواب میزارم دهنش اروم میشه
بهونه شیر نمی گیره
موقعی رفلاکس داشت باید دوساعتی یه بار شیر میخورد با پستونک ارومش می کردم
من دو تا پستونک معمولی براش گرفته بودم اونا رو نگرفت هرکار کردم بعد براش پستونک اونت گرفتم راحت گرفت و دوست داشت تا الانم خیلی راضیم
خیلی راضیم میدم زمین میخوابه میخوره کارام میرسم
منم موقع خوابش میدم انگار قرص خواب آور می مونه براش
برا ماهایی ک شیرخشک میدیم اره خوبه خابش سنگین میشه میدم ب پسرم بیشتر موقع خاب میدم بش
واسه خواب عالیه .
من هر ماه امتحان میکنم هردو پسرم بعد دوماه ونیم گرفتن .
مارکشم بگید ☺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.