۳ پاسخ

من تا حالا نخوردم به خاطر شیردهی هم نفخ داره هم طعم شیر رو بد میکنه

نه عزیز من چه اشکالی داره مگه

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۸ ماهگی
مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان نبات مامان نبات ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی