۲۰ هفتمه و من هنوز بچه رو حس نمیکنم خیلی نگرانم🫠😐

۱۲ پاسخ

منم ۲۲ هفتهه حس کردم

من از اواخر ۱۸ فهمیدم اوایل مثه قل قل اب بود فک کردم رودس بعد دیدم ریتم داره هی تکرار میشه الانا واضحتره ولی دکتر میگفت زوده اشتباه میکنی اون بچه نیس🙄😁

من دقیق سر 20هفته حس کردم
جفتم قدامیه

بعضی بچه ها کلا آرومن

منم ۲۲ فهمیدم

دیگه کم کم شروع میشه

من از اخرای هفته بیست حس کردم از هفته بعد حس می‌کنی انشالله

من از ۲۳هفته حس کردم دخی نترس جفتمم قدامی بود

من توپول هم نبودم ولی خیلی دیر حرکت های پسرمو حس کردم
هرچی به دکترم هم میگفتم میگه طبیعیه
حتی الانم لگد های محکم نمیزنه کلا تکون هاش آرومه

جفتت چیه؟

منم تپلم ولی حس میکنم گاهی مثل قلقک کوچولو حرکت میکنه

چربی شکم داری؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وپنجم بارداری