عادیه من حرکات بچه رو حس نمیکنم😑انگار هیچی تو شکمم نیست

۸ پاسخ

بله کاملا عادیه

منم منمممممممم

الان ک زوده

من از هفته ۲۵ حس کردم خیلی خفیف

من دوروزه زیرنافم نبض میزنه نمیدونم بچس یا چیه

من الآنم دقیق حس نمی کنم حرکاتشو

عادیه من از الان حس میکنم😂😂

اگر بچه اولت باشه و جفتت قدامی که تا ۲۲/۲۳هفته حس نمیشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نلا💕🌷 مامان نلا💕🌷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیرعباس❤️دلماه مامان امیرعباس❤️دلماه هفته سی‌وسوم بارداری