برای کیست چکار کنم برطرف شه باردار شم

۱۱ پاسخ

ال دی بخور سه ماه اصلا قط نکن بعد سه ماه قط کن عمه منم کیست داشت دکتر ال دی داد بعد سه ماه باردار شد ولی کیستش یکم باز موندا بود بعد قط کردن باردا شد

وای چه ادمای هستن مگه دست آدمه من سه تا پس دارم هرچی تلاش کردم دختر بشه نشد دکتر میگه دختر پسر به سلول های مرد بستگی داره بگو هرچه خدابده ولی سالم باشه

چندتا دختر داری مگه که گفتن پسر بیاری

چند ماهه اقدامی

مال من 4 بود یک ماه خوردم ولی سرساعت بخور

کیست چند سانته

منم ماه قبل کیست داشتم خوردم خوبشد

من خانواده شوهرم گفتن اکه پسر نیاری برو خونه بابات😅

باقرص ال دی بخور خوب میشی اگه بزرگ نیست

باید تحت نظر دکتر باشی انشالله درمان میشی عزیزم

مگه اونای ک کیست داره باردار میشه

سوال های مرتبط

mah mah قصد بارداری