دخترا کادو چی گرفتین؟ عکسشو بزارین




شیرخشک بارداری

۲۶ پاسخ

ک ی ر خر

هیچی.... 🫶😂

هیچی چون امسال ولنتاین نداشتیم🖤

چ کادویی؟مگه چ روزیه

اینو گرفتم عزیزم😂😂🍆🍆🍆زیرش خودت ۲تا پرتغال تصور کن😂😂😂

منم2بسته مای بیبی برای پسرم گفت اینم کاپوت😐

روزای چرتو پرت کادو گرفتن واسم مهم نیست یه سال برام گرفت گفتم چرا الکی گرفتی مناسبت فقط دوتا داریم روز تولد و روز زن یا مرد همین بقیه شو فقط تبریک بگو دیگه همون شد نگرفت و من حالم خوبه تو این گرونی حداقل خرج اضافه نمیمونه رو دستمون الان چیزای واجبتری باید بخریم

والا منکه اصلایادم نبودزنگ زدم به مامانم گفتم چخبرا ، گفت خبرا پیش شماست که عشق دارین ولنتاین مبارک منم مردم از خنده 😂😂😂😂اخه اصلا نمیدونستم امروز ولنتاینه ، ولی همیشع شوهرم سوپرایزم میکرد، بعد بیرونم بود گفتم حتما گلی چیزی میگیره دیدم برام ۱۰۰نون آورده فریز کنم بعدشم خوابیدتاغروب، منم بیدارش کردم یه شورت نو داشت خودش، همونو کادو دادم بهش کلیم خفتش دادم اونم هدیه نقدی مجبوری بهم داد 😂😂😂😂😂😂درسته زوری بود ولی چسبید

چووووس

والا نمیدونم شوهرم گفته بعد سه سال بره فیلم عروسیمون بگیره

گوووووز

مادعوادرست حسابی وقهرکردن گرفتیم

کادو ب چ مناسبت؟؟

نیه اغزمی اچسان اخی🤔🤔🤔

نقدی بود هدیه ش

منم یه عکس خوشگل برای اقایی🤷‍♀️😂

تصویر

🙃🙃اینه😂خودمم رژیمم کیکمون مونده رو دستمون😂

تصویر

هیچییی

ددیم ن آلیپسان؟بیدنه آه اوف چهدی ،ددیم یاخجی بسدی بودا قشهدی الرین آغیرماسین🤣ولی خب شوخی بکنار داره خونه میسازه با این گرونی،ازش انتظاری ندارم،خدا سایشو از سرم کم نکنه🤎

اصلا یادم نبود و قبول ندارم این چیزا رو
فقط پول هدر دادنه

خرید خونه

شما چی

این مال من

تصویر

اشرین سیکین

۳کیلو سیب زمینی

کادوی چی

سوال های مرتبط