پاشو نوزاد چطوریه دخترم تب کرده🥺🥺

۵ پاسخ

دست و پاشو آب ولرم بزن یکم پوشکش و باز بزار

پسر منم تب کرده خونه رو سرد کردم رو پامه
باسن برام نموند دیگه 😖

گلاب بزن تنش خیلی خوبه
یه پیاز بزار کفه پاش

پسر منم تب کرده به خاطر واکسن،من یه پارچه نخی تمیز زدم به آب ولرم و خوب آبشو میگیرم و آروم میذارم رو پیشونیش

ی کاسه اب ولرم بردار با ی دستمال سری رو پیشونیش نذار چون شوک میده بهش
زیر بغلاش با زیر کشاله روون خیس کن بعد شکم بعد پیشونی پاراکید بده هر ۴ساعت خونه خنک نگهدار خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۵ ماهگی