۳ پاسخ

یک بار. اونم شب ها . شیرخشک میخوره به خواب عمیقی فرو میره😅

هر وقت شیر نداشتم دادم دو با سه بار ولی سینه نمیگیره درست دیگه

هر وقت شیر خودم تموم شد میبینم سیر نشده تا سینم پر بشه میدم

سوال های مرتبط