۱۱ پاسخ

ای جااااان بگردم من خداروشکر عزیزم انشاالله به سلامتی تو اغوشت بگیریش

ان شالله به سلامتی بزایی 🤲
بزنه ۱ روزگی 🥰🥰

وویییی بسلامتی من دیروز رفتم دکترم نامه بستریمو داد گف دست مزدمو باید بریزی حالا موندم ول معطل این وسط باید چیکار کنم اصلا دلم نیمخواد زیرمیزی بدم یعنی شرایطشو ندارم

ای خدا منم تک رقمی شدنمو ببینم بعد بزام لطفا... البته میدونم سلامتی اولویته دیگه اونو خودت پیش فرض لحاظ کن.

من تاریخم 3 اسفنده

وااای چوری تحمل میکنی من از الان خسته شدم😅😂😂البته سزارینی هستم🥰ان شاالله بسلامتی بغلش بگیری عزیزم

منم ۳ روز مونده ولی پسرم رضایت نمیده بیاد بیرون 😩اگه دردم نیاد چهارشنبه باید برم بستری شم

هم روز منی 🤭

ماشالاخوش بحالتون ان شاءالله بسلامتی بغل بگیریش

زایمان طبیعی؟

😍آی ننه
منم کاملا فوری وارد سه ماه دوم شدم😐

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان رقیه خاتون مامان رقیه خاتون روزهای ابتدایی تولد