مامانا شکم من برای ۲۷ هفته و ۴روز خوبه ؟

تصویر
۱۹ پاسخ

مال منم دکتره ۲۹ هفته نوشته

وای خدا 😍😍😍

سردت نیست😂

آره ماشاالله عالی

مامان گوگولی🍓😍

عالی.

واییی چ مامان قرتیو نازییی عزیزممم😍😍😍🥹

ای جان عالی

بچه ها الان من تو راهم دارم میرم برا سنوگرافی رشد بچه جون بچه هاتون هرکدومتون یه دعا کوچیک در حق من کنید که حرفهای خوب بهم بزنه و رشدش خوب بوده باشه چون من اصلا دل ندارم سکتم میزنه اگه حرف ناامید کننده بزنه

اره عزیزم عالی😍😍

نرفتی برای سونو رشد

من ۳۰ هفته ام قد تو شکم ندارم

اره عزیزم خوبه
فقط یک سوال چجوری شیو میکنی مو نداری
یا کلا کم موییی😄😄

بسلامتی زایمان کنی عزیزم و به موقع😍😍😍

اره خوبه عزیزم...تحت نظر چ دکتر و مامایی هستی کدوم بیمارستان قصد ژایمان داری؟

آره عزیزم عالیه

ای جانم ماشالله🧿
آره عزیزم خوبه نسبت به هفتت بزرگ هم هست

اره خیلی خوبه

اره گلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علی مامان علی ۱ ماهگی