چند روزه جواب اومد؟
این عدده هم نرماله ایا؟؟
خداروشکر عزیزم همه چیز خوبه
کدوم آزمایشگاه انجام دادین ؟
برای منو فرستادن آزمایشگاه دنا تهران نتیجش برای کروموزوم جنسی ۳xریسک بالا زده بود و مثل شما هم دختر بوده کلی استرس دارم باید برم آمنیوسنتز😢
چند روز طول کشید تا جوابش بیاد منم ۹ اسفند باید سلفری بدم خیلی استرس دارم میگن یکماه طول میکشه تا بیاد
خداروشکر همه چی خوبه عزیزم
نی نی هم دختره
منم دادم عزیزم عدد ان تی بالا بود یا فری بتا
سالمه شکر خدا و دختره😍
ببخشید هزینش چقد شد؟با چه بیمه ای؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.