خانوما اینم جواب ازمایش سلفری من

تصویر
۹ پاسخ

چند روزه جواب اومد؟

این عدده هم نرماله ایا؟؟

تصویر

خداروشکر عزیزم همه چیز خوبه

کدوم آزمایشگاه انجام دادین ؟
برای منو فرستادن آزمایشگاه دنا تهران نتیجش برای کروموزوم جنسی ۳xریسک بالا زده بود و مثل شما هم دختر بوده کلی استرس دارم باید برم آمنیوسنتز😢

چند روز طول کشید تا جوابش بیاد منم ۹ اسفند باید سلفری بدم خیلی استرس دارم میگن یکماه طول میکشه تا بیاد

خداروشکر همه چی خوبه عزیزم
نی نی هم دختره

منم دادم عزیزم عدد ان تی بالا بود یا فری بتا

سالمه شکر خدا و دختره😍

ببخشید هزینش چقد شد؟با چه بیمه ای؟

سوال های مرتبط

مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر وآنیساو💝 مامان امیر وآنیساو💝 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی🌻🍁🍂 مامان دخملی🌻🍁🍂 ۶ ماهگی
مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرکم💙👶🏻 مامان پسرکم💙👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری