چی برای ابریزش نینی خوبه؟

شیرخشک

۲ پاسخ

برا پسرم دوماه پیش گفت اونجوری بده اثرش بیشتره
پلارژن هم برا سرفه،اب ریزش. کلا علائم سرما خوردگی هست خیلی خوبه برا بچه ها

بهش سیتریزین داد اما حس میکنم اثرنداره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان زینب گوگولی👼 مامان زینب گوگولی👼 ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری