خانما اکو قلب جنین کی باید بریم به من گفتن زوده

۹ پاسخ

من همراه انومالی رفتم ۱۸ هفته و یک روز

من همراه انومالی انجام داده بودم

اکو باید بریم ؟؟؟

من دکتر همراه آنومالی نوشت برام

من ۱۹هفته رفتم اوکی بود همه چیز شکر خدا

من دقیقا آنومالی انجام دادم فرداش رفتم باید جواب آنومالی رو ببری برای اکو قلب

الان بری بهتره

زود نیس من ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم همراه انومالی

من ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری