من دیابت یکم داشتم گفت بری بهتره دیروز انجام دادم، اونایی ک سابقه سقط بیماری قلبی دیابت دارن میگن انجام بدین یا تو سونوهای قبلی یه شکی باشه راجب قلب
نه وقتی توی سو نو انومالی اوکی باشه دکتر میگه لازم نیس اکو بدی
اره عزیزم برو خیالت راحت شه همین هفته 18
نه برا همه واجب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.