اکو جنین واجبه ؟ حتما باید بریم

۸ پاسخ

من خصوصی رفتم ۲۵۰۰

دکترم گفت توصیه کرد سونوگرافی بهتره بری خیالت راحت میشه

تو مطب منتظر موندن تحمل ندارم نمیتونم زیاد بشینم کمرم و شکمم درد میگیره گفتم واجب نیست نرم چون واسه بچه اولم دکترم نگفت برو

دکتر من گف واجب نیس نرفتم

به من گفتن ۳۴ سال به بالا لازمه

اجباری نیست ولی انجام دادنش هم ضرر نداره...من انجام دادم دکترم گفت

دکتر من گفت واجب نیست

اوم این سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۰ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ونهم بارداری