بمن گفت من مینویسم میل خودته بری .من نرفتم حقیقتا خسته شدم انقد رفتم سونو.دیگه نمیدونم چقد کارم غلط بود یا درست
دکتر باید بگه اگه دکتر توی غربالگری یا ضربان قلب جنین به چیزی شک کنه یا چیزی ببینه اکوی قلب مینویسه در غیر این صورت لازم نیست چون در صورن غیرضروری بودنش ضرر هم داره
الان همه چیز و دکترا واجب کردن با این هزینه های گزاف
سلام آره عزیزم
نه اگه دکتر نیاز بدونه میگه
سلام اره عزیزم اگ دکتر برات نوشته حتما انجام بده برای منم نوشت قلب بچه رو نگاه میکنه خدایی نکرده مادرزادی سوراخ نباشه یا کوچکترین مشکلی نداشته باشه ضربان قلبش خوب باشه چون دور از جون نینی هامون خدایی نکرده بچه های ک تو ۷.۸ ماهگی تو بارداری قلبشون از کار میفتخ اگ اکو قلب جنین میرفتن متوجه میشدن و میتونستن پیشگیری کنن حواست باشه عزیزم اگه دکتر گفته واجبه برو منم رفتم
بله تا از سلامت قلب بچت مطمئن باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.