من دیروز انجام دادم
اگر نیاز باشه دکترت میگه انجام بدی
دیگه دکتر گفت بده یع مرحله از غربالگریع گفتم باشع
انجام بدی بهتره اگه مشکلی باشه دارو میدن که بچه سالم متولد شه اگه تری
خدایی نکرده بچه مشکل داشته باشه عذاب وجدان ولت نمیکنه
من انجام دادم ولی دکتر بیشتر واسه کسایی که یه بیماری نثل قند و فشار و اینا دارن مینویسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.