۹ پاسخ

نه عزیزم منو خواهرم باهم بارداریم دکتر هم یکی هست.انومالی رفتیم هیچ مشکلی نبود هم من هم خواهرم فرستاد گفتم چرا گفت من همرو میفرستم نمیخوای نرو.ولی از نظر قلب بابد هر بچه ای چک بشه

بمنم دکترم چیزی نگفت اختیاری عزیزم برای اطمینان میگن برید

منم نرفتم دکترمم چیزی نگفت

برای من دکترم ۱۸ هفته و ۳ روز نوشته. همون روزی که باید آنومالی برم.

نرفتم

برای من دکتر ۲۸ هفته نوشته

برای چی من دکترم نگفت هیچی

دکتر من به همه میگه برن

بستگی به صلاحدید دکتر داده دکتر منم گفته باید انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۰ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند و نبات مامان قند و نبات هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری