برای من تو هفته های پایین تر سمت راست بود بیشتر و دختر هم هست هفتههای بالاتر که جا به جا میشه
پسر من همش سمت چپمه
از منم اول سمت چپ بود حالا هردو طرف حرکاتش حس میکنم
اولش سمت چپم بود کم کم اومد راست الآنم هرروز ی طرفه گوله میشه
دختر ۹۰درصد سمت چپ میشه
اینجا به من میگفتن اولین حرکاتشو اگه چپ حس کردی دختره ولی خب من طرف راستم بود و دختره
جا بجا میشه هی
ربطی نداره هرسمتی ممکنه باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.