گلم من یه سوال دارم از شما
منم الان بتام ۱۸۵ بود
وقتی بتای شما ۱۸۵ بود جنینتون چند هفته ای بود؟
مبارکه جاااانم. منم با ۳روز تاخیری عدد بتام ۲۹۱۳بود
مبارکه 😍🤩
مبارکه عزیزم. بسلامتی بغلش بگیری. راست میگن . سونو قلب رو ۸ هفته برو. الکی میگن ۶ هفته برو ولی برا خیلیا مشخص نمیشه.
چند هفته ایی
فقط حواست باشه ۸ هفته بری سونو که استرس میدن
چند روز بعد از موعد ؟
به به مبارک باشه💐🎊
برای منم دعا کن
شما نشانه بارداری هم داشتی؟
اره عزیزم مبارکه 😍😍 تحت نظر باش
آره .....
مبارک باشه
روز چندم از موعدت ازمایش دادی؟!
آره عزیزم 😍
موبارکا باشه
چند روز گذشته از موعدت؟
اره عزیزم مثبته مبارکت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.