۹ پاسخ

ماشالله خداحفطش کنه عزیزم

منم هفتم باید ببرم به امید خدا فقط پنجشنبه بهداشت تعطیله؟

بسلامتی
ماشاالله عزیزم🌹😘

واکسن شش ماهگی روژان 28 اسفنده 🤭🤭میفته یاششم هفتم عیداگه نباشن بعدعید

ماهم امروز واکسن زدیم. قد ۶۷
وزن۸.۲۰۰
دورسر ۴۴

نگفتن وزنش زیاده؟وزن تولدش چقدر بود ؟

وزن ۹ کیلو
قد ۷۰

وزن و قد تولدش چند بوده؟

من ان شاءالله چهارشنبه باید ببرمش
چند تا تزریقی بود ؟؟
ماشاءالله عزیزم 😍😍 عالیه
پسر من وزنش ۸۱۰۰ قدش هم همین حدودا حالا چهارشنبه ببرم ببینم چجوریه ☺️

سوال های مرتبط

مامان ایلماه و آریا مامان ایلماه و آریا ۱۵ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی