بخیه های داخلی سزارین تا چند وقت طول میکشه خوب بشه

۴ پاسخ

من‌هنوز شکمم درد میکنه یه سمت پهلومم نمیدونم چرا بیشتر از اینور درد میکنه

من که هنوزم درد دارم

۴۰ روز

من ک یه طرف از داخل میسوزه بخیم

سوال های مرتبط