۳ پاسخ

نباید بخیه هاتو ببندی باید باز باشه هوا بخوره و هروز یا یکروز درمیان با شامپو بچه بشور و با سشوار خشک کن

بعد از پانسمان ک تو بیمارستان زدن دیگه نبستم هوا بخوره و آزاد باشه زودتر خوب میشن

با هیچی نبستم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی