خانما سزارینی کمربند هاتون در وز چند ساعت میبندین؟ همیشه میبندین؟

۶ پاسخ

روزی ک مرخص شدم بستم تا ۴۰ روز اونم وقتی میرفتم حمون باز میکردم میومدم بیرون دوباره میبستم

من از روز دوم میبندم چند ساعت مییندم بعد باز میکنم

از فردای زایمان میبندم ، صبح تا شب ، شبا باز میکردم
بخیه رو‌که کشیدم شبا هم با کمربند میخوابم فقط یکم راحت میبندم که اذیت نشم

کمربندش چطوریه ؟
من گن دارم میتونم ازاون استفاده کنم؟

بعد از کشیدن بخیه باید ببندی عزیزم
من تا ۲۰ روزگی روزی دوساعت میبستم بعدش ۴ ساعت الان ۶ ساعت میبندم

من نمیبندم منشی دکتر گفت روزی که میای واسه بخیه اون موقع دکتر بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی