روزی ک مرخص شدم بستم تا ۴۰ روز اونم وقتی میرفتم حمون باز میکردم میومدم بیرون دوباره میبستم
من از روز دوم میبندم چند ساعت مییندم بعد باز میکنم
از فردای زایمان میبندم ، صبح تا شب ، شبا باز میکردم
بخیه روکه کشیدم شبا هم با کمربند میخوابم فقط یکم راحت میبندم که اذیت نشم
کمربندش چطوریه ؟
من گن دارم میتونم ازاون استفاده کنم؟
بعد از کشیدن بخیه باید ببندی عزیزم
من تا ۲۰ روزگی روزی دوساعت میبستم بعدش ۴ ساعت الان ۶ ساعت میبندم
من نمیبندم منشی دکتر گفت روزی که میای واسه بخیه اون موقع دکتر بهت میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.