۳ پاسخ

دیسک خفیف داری عزیزم میزنه به لگن و خاجی کمر نشیمنگاه...اگه انگشتای پای چپت هم حالت درد و تیرکشیدن داره ک دیگه شدید شده باید بری ام ار ای بدی ک نشون بده

سزارینی بودی؟

دیسک داری عزیز

سوال های مرتبط