اومدم سنوگرافی انومالی برام دعاکنید به خیر بگذره

۷ پاسخ

انشالله همه چی خوب باشه
منم سه شنبه انتی دارم 🥲

انشاالله عزیزم باخبرخوش میای همه چشم انتظارها این لحظه تجربه کنن

انشاالله با خبرهای خوب و با لبی خندان برگردی خونتون🤲💓

عشقم ولی انتی خوب بوده مطمئن باش انومالی هم خوبه

به سلامتی عزیزم

انشالله هنه جی خوبه
منم فردا دارم

خیره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سپــــهر مامان سپــــهر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Karen🤍🤰🏻 مامان Karen🤍🤰🏻 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلیم🤰🏻 مامان تودلیم🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری