چند روز بعد زایمان رابطه داشتین ؟ باید حتما چهل رد بشه ؟

۱۵ پاسخ

بببن ۸ روز بعد زایمان رفتم دکتر گف تا یماه رابطه نداشته باش
حتما دلیلی داره که گفت

من بعد دوماه یبار تا الان داشتم

من ۲۰ روزگی خونریزی قط شد الان ۴۱ روزه زایمان کردم میترسم رابطه داشته باشم چون سر بچه اول بعد ۴۰ روز رابطه داشتم دفه اول خیلی خیلی سخت بود درد داشت یاد اون موقع میوفتم کلا بیخیالش میشم

من هنوز ۵۰ روزه. ندارم. خونریزی دارم

بهتره ولی نمیشه طاقت آورد
من بعد از ده روز ،🤣🤣

من بعد ۱۵ روز

فک کنم روز 30 یا 35 بود رابطه داشتم از 20 روزگی خونریزیم قطع شده بود

من ۵۰ روزمه ولی میترسم داشته باشم😂😂

وای من‌ک انقد میترسم

روز ۳۰ ام بود اون روز لکه بینی هم نداشتم.
ولی خییییلی سطحی بود.
بخاطر عفونت نکردن و خوب جوش خوردن زخم های داخلی میگن ۴۰ روز صبر کنین.
واگرنه من از خیلیا شنیدم روز ۱۳ هم رابطه داشتن ولی واسه بدن زن ضرر داره واگرنه غیر ممکن نیست که.
بقیه رو نمیدونم ولی اولین رابطه بعد زایمان من یکم سخت بود 😑

۲۳روز داشتم😜😜😜

بعد از ده روز هر موقع تونستی رابطه مشکلی نداره
۱۰ روز اول اسمش نفاسه
که رابطه حرامه
بعدش دیگه بستگی به خونریزیت داره
یا مثلا بخیه ای چیزی داشته باشی

آره برای خودتون بهتره

۱۲ روز 🤕

اره عزیزم بگذره بهتره

سوال های مرتبط

مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی
مامان یزدان😍 مامان یزدان😍 ۶ ماهگی
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی