۸ پاسخ

سلام خوبی پوشک گرفتن چطوره؟ ب کجا رسیذی

چرا انقدر اصرار ب زود از پوشک گرفتن داری
اول هر از گاهی پوشکشو دربیار ببرش دسشویی تا بفهمه کلمه جیش اصا چیه
بعد ک متوجه شد پوشک دیگه نکن

اصلا اشکال نداره فقط دعوا اصلا خطا داشت بگو من بابا تو دستشویی جیش میکنیم ما که تو شلوار نمی‌کنیم اگر خونتون گرم هست ی شرت فقط پاش کن که بتونی سریع ببریش حتی اگر وایساد جیش کرد اشکال نداره یاد میگیره زمان میبره

عزیزم اگه کاملا متوجه میشع حرفتو بگیر از پوشک زود نیست ماشالا دو سالشم رد کرده
هر 20 دقیقه ببر تلاش کن بزار بچه بفهمه باید دستشویی جیش کنه
سه روز اول شاید نگه اما بعدش راه می افته
دختر من 45 روزه ک پوشک نداره البته خیلی آماده بود بدون خطا
حتی شبا جیش میگه
الیته باید کلا شیر ندیا شبا

من هر۱ساعت میبردم.تو دستشویی که جیش میکرد براش دست میزدم میگفتم آفرین جیش کردی.وااای جیش کردی آفرین مرتب بگو .الانم که پسرم یادگرفته بازم براش دست میزنم

تاپیک اخرمو بخون

عزیزم خیلی زوده و اینکه جیش روز و شب چه صیغه ایه به خدا خیلی خیلی دارین به بچه هاتون آسیب میزنید

۲بارم امروز از وقتی بیدار شده مرتب میبرم ولی خطا داشته

سوال های مرتبط