سلام دوستان در هفته ۶ بارداری هستم لکه قهوه ای روشن دیدم توی این مدت ۲ بار اتفاق افتاده آیا عادی ؟ ورنمم پایینه
فشارت هم بالاست عزیزم . آره این یکی از دلایلشه
چربی بالایه . چربی داری عزیزم
اصلا کلا تو بارداری قند هم میره بالا برا این میگن کنترل کن
من دوسه هفته رعایت کردم اونم نه خیلیی کمترش کردم شد ۸۵
من ۹۴بودم گفت بیار زیر ۹۰ولی برای چربی چیزی نگفت فکر کنم خوبی شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.