ازمایش چکاب دادم قندم 92بود چربیم 233 چطوره؟

۵ پاسخ

سلام دوستان در هفته ۶ بارداری هستم لکه قهوه ای روشن دیدم توی این مدت ۲ بار اتفاق افتاده آیا عادی ؟ ورنمم پایینه

فشارت هم بالاست عزیزم . آره این یکی از دلایلشه

چربی بالایه . چربی داری عزیزم

اصلا کلا تو بارداری قند هم میره بالا برا این میگن کنترل کن
من دوسه هفته رعایت کردم اونم نه خیلیی کمترش کردم شد ۸۵

من ۹۴بودم گفت بیار زیر ۹۰ولی برای چربی چیزی نگفت فکر کنم خوبی شما

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری