۱۱ پاسخ

وای
خیلی اگر نخوری ک باز بالا میره
نهایت هفته ای ۶ تا بخور

خب اگ قرص نخوری ک باز میره بالا اومد رو یک باید دوزشو کم کنه ک کنترل بشه بالا پایین نشه رو مغز بشه تاثیر بزاره.چ دکتر احمقیا

با دارو یک شده خوبه.
قطع شه دوباره میره بالا.

من آزمایش اول عدد تیروییدم ۶/۷۹ بود
ماه بعد ک دوباره آزمایش دادم خیلی اومده بود پایین زیر ۱ بود
ولی دکترم بازم گف باید بخوری
فقط پنجشنبه و جمعه نخور
حالا دیروز آزمایش دادم میشه ماه سوم ک قرص مصرف میکنم امروز جوابشو باید دوباره ببرم ببینم چی میگه

من ازمایش دادم دکتر زنانم قرصمو بیشتر کرده .نیازه دکتر غدد برم؟

بازم چون بارداری با دکتر خودت مشورت کن اون بهترین راه حل رو جلو پات میزاره که هم برای خودت هم بچه ضرر نداشته باشه

خب نرمال شده ک گفته دیگه

من ۶.۳ بودم دکتر زنانی که میرم گفته مشکل جدی نیست نگران کننده نیست انا اگه باردار بخوام بشم باید ععدش رو یکم پایین بیاریم

سه هفته نخور مجدد ازمایش بده بعد لازم بود حتما بخور

من توی بارداری تا آخرش خوردم با اینکه طبیعی شده بود

من ۱ شده دکتر گفت قرصمو ادامه بدم

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری