۴ پاسخ

حدود یه هفته بعد از پاکی لاپرا میکنن

منم باید برم اما گفتم این ماه قرص امپول مصرف میکنم روزه هام میشم ک لاغر تر بشم اگه باردار نشدم بعد عید میرم

قربونت من حس میکنم بعدش سریع نتیجه میگیری حالاببین انشالله وامیدبخدا

نزدیکی نداشته باش بعدپاکیت برو لکه هم نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان گردوی من😍👶🏻 مامان گردوی من😍👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری