۹ پاسخ

دختر من ۴۶۰۰ بود بهداشت گفت خوبه طبیعی

من 5300 بود گفتم روی نمودار سبز هس پس خوبه اما این ماه کم وزن گرفت900 گرم اضافه کرد اما ماه پیش 1300 اضافه کرده بود

من پسرم ۳۸ روزش هست امروز بردم بهداشت ۵۲۰۰ بود

من تولد 3600الان نزدیک دوماهشه 5800
شیر خودم کمکی چندبار دادم نمی‌دم دیگ

پس بچه من ۲ماهگی ۴۶۰۰ بود دکتر گفت خوبه

۵۷۰۰
۵۸

نسبت به اون گفتن شاید کمه وگرنه پنج کیلو برا دوماهگیش خوبه کم نیس

دختر اولم دو ماهگی 5500 بود

مونده به وزن تولدش

سوال های مرتبط

مامان علی💙 مامان علی💙 ۶ ماهگی
مامان مانلی🎀🌸 مامان مانلی🎀🌸 ۱۳ ماهگی