اتفاقا خیلی خوبه
نمیره سردلش بمونه که همش دل درد یا اسهال باشه
علائم دندون درآوردن و سفت شدن لثه هاست
پسر منم از دوماهگی آب دهان زیادی ازش میریزه
دختر من رفلاکس داره
اینطور هست
عادیع
جای نگرانی نیست ولی ممکنه رفلاکس باشه اروغش خوب بگیر داره میخوابه به پهلو بزار خودتم نبات داغ بخور
از قدیم شنیدم بچه هایی که بزاقشون زیاده باهوشن نمیدونم درسته یا نه ولی طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.