سلام خانما،دختر من خیلیییی بزاقش زیاده،طبیعیه؟

۵ پاسخ

اتفاقا خیلی خوبه
نمیره سردلش بمونه که همش دل درد یا اسهال باشه

علائم دندون درآوردن و سفت شدن لثه هاست
پسر منم از دوماهگی آب دهان زیادی ازش میریزه

دختر من رفلاکس داره
اینطور هست
عادیع

جای نگرانی نیست ولی ممکنه رفلاکس باشه اروغش خوب بگیر داره میخوابه به پهلو بزار خودتم نبات داغ بخور

از قدیم شنیدم بچه هایی که بزاقشون زیاده باهوشن نمیدونم درسته یا نه ولی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان اِلوین ودل💗یار مامان اِلوین ودل💗یار ۴ ماهگی
مامان جوجو ممد❤️ مامان جوجو ممد❤️ ۴ ماهگی