۵ پاسخ

من یهو زد به سرم هامینو بگیرم از شیر رفتم جلوش شیشه شیرو انداختم تو سطل زباله 😂😂گفتم مامان دیگه نیست همون شب اول تا صبح نق زد تا صبححح گذاشتم رو پام تنها سختی من همون شب بود دیگ اصلا نگفت شیر وقتی میخوابید بهونه میکرد ولی باید تحمل کنی کم کم خودش دیگ از یادش میره شیشه شیر ک خوبه پسر من عادت داشت به پستونک فک کنننن تا اون تو دهنش نبود نمیخوابید من اونم ازش گرفتم به راحتی 🥲😅

تاپیک منو بخون مامانا جواب دادن

فلفل 🤣دخترم که دنیااومد بهش شیر خشک دادم موقع گرفتنش فلفل قرمز زدم سر شیشه ابم گذاشتم پیشم بهش میدادم دو بار خورد دید تنده دیگه نخورد

فعلا عاجزم نمیتونم حتی بهش فکر کنم

به سختی 🥲🥲🥲😭

سوال های مرتبط