۴ پاسخ

من کلا هیچی نمیخوره هرچیزی که درست میکنم نمیخوره نمیدونم چکار کنم

من کدو حلوایی با سیب زمینی و هویج بخارپز کردم،بعد میکس کردم خیلی خوشمزه شد،بافتشم مثل فرنی نارنجی رنگ شد😅

من با سرلاک قاطی میکنم با فرنی .با موز.با برنج

من فرنی پختم ریختم توش

سوال های مرتبط

مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان ا‌روین مامان ا‌روین ۱ سالگی