خانما کدو حلوایی خریدم چی میتدنم باهاش درست کنم

۶ پاسخ

من توی سوپش میریزم خیلیم دوست داره

فاطمه جون از کجای خرم آباد گرفتی؟چرا من هرچی میگردم نیست

سقه سرش بام . با همه چی ترکیب کن بده بهش . پوره اشو با سیب زمینی . با مرغ . با جو با فرنی . سوپ مرغ و کدو برنج .

توسوپ‌میریزم. کدو و سیب درختی و یدونه خرما باهم میزارم بپزه پوره میکنم خیلی شیرین و خوشمزه اس

چ جوری پیدا کردی کدو حلوایی تو این فصل؟

سوپ حتی ابپز کنی بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی