۷ پاسخ

تاخدا نخواد برگی از درخت نمیوفته
نذرش کن ائمه ازش محافظت میکنن

ای بابا ایشالا ک‌خوب میشه نگران نباش دکتر چی گفت؟
باید چیکار کنی خب؟

انشاالله که هیچ مشکلی نیست
صحیح و سلامت به وقتش به دنیا میاد بغلش میکنی

عزیزم احتمال خطا تو سونو زیاده شاید اشتباهی پیش اومده

واقعا ناراحت شدم انشاله که بلا ازش دور میشه
بد به دلت راه نده
چه جور متوجه شدی؟

مگه باید چند باشه؟
مگه نباید بین ۲تا۶ باشه؟! الان ۳
خوبه نیست؟

زایمان کردی ؟

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد