سلام خانوما جواب ازمایشمو گرفتم مثبته؟؟

تصویر
۱۶ پاسخ

مبارکه عزیزم کنم چهارمین روزه ولی هیچ علائمی ندارم روز دوم فقط یکساعت درد پریودی

منم روز ۹ بعد انتقال هستم

شما علائم چیا داشتین؟

منم روز سوم انتقالمه .میشه بگی چیکاراکردی تو ۱۴ روز؟؟؟

به سلامتی بغلش کنی عزیزم هزینه چقدر شد

چرا اولش منفی بود دومی مثبت چ ازمایشی دادی

مبارکه عزیزم 🤩

میشه درخواست دادم قبول کنی

مبارک باشه مامان جدید باداروخوردند شدی باطبیعی

سلام عزیزم خیلی خیلی مبارکت باشه انشاالله به سلامتی بغلش بگیری

مبارک باشه مثبتی بسلامتی عزیزم

خداروشکر مبارکه عزیزم ان شاءالله دوقلو باشه برای منم دعا کن خیلی منتظر یه کوچولوام

مبارک باشه عزیزم 😍😍😍

مثبت که میخوره دوقلو باشه

بله عزیزم مبارکه

اره عزیزم
زیادم مثبته❤️❤️❤️😘😘

سوال های مرتبط

مامان آبان مامان آبان هفته بیستم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیستم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی