سلام امروز جواب ازمایشمو گرفتم مثبت بود👀

۸ پاسخ

مبارکت باشه عریزم ایشالا به حق این ماه عزیز نصیب همه مامان های چشم انتظار اول بشه بعدشم من

مبارکه عزیزم‌🧿🤲🏻

دکتر خوب هم میرم آخه

مبارکت باشع

مبارکا باشه عزیزم

مبارکه انشالله به سلامتی برا منم دعا کنید

خوش بحالت 😭 من امروز رفتم منفی بود برامنم دعا کن که زود تر باردار بشم

خیلی مبارکه

سوال های مرتبط

مامان جونم مامان جونم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آبان مامان آبان هفته بیستم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیستم بارداری